Forkerte oplysninger i artikel om den kristne forening Agape

TV 2 har d. 29. juni 2016 ændret artiklen "Den kristne forening Agape fra Silkeborg tilbyder homoseksuelle kristne behandling og terapi for at komme ud af deres homoseksuelle adfærd", da den indeholdt en række fejl. 

TV 2 citerede i en artikel den 20 juni Radio24syv. I artiklen fremgik det, at den kristne forening Agape fra Silkeborg tilbyder homoseksuelle kristne behandling og terapi for at komme ud af deres homoseksuelle adfærd. Historien indeholder imidlertid en række fejl, og Radio24syv har derfor valgt at trække hele historien tilbage.

TV 2 trækker har derfor onsdag den 29. juni 2016 valgt at redigere artiklen, så de forkerte oplysninger ikke længere fremgår.

TV 2 beklager fejlen.