Fejl i indslag om 'tys-tys kilde'

Det var ikke korrekt, da TV 2 Nyhederne 13. juni 2014 betegnede den såkaldte ’tys-tys kilde’ hos Se og Hør som ansat hos NETS. ’Tys-tys kilden’ arbejdede som konsulent for NETS, men var ansat hos IBM.